Puluhan PSK Mesuji Digaruk: 5 AIDS dan Narkoba

MESUJI (9/2/2020) – Puluhan wanita penghibur, di antaranya positif mengidap HIV, AIDS, dan narkoba, digaruk petugas gabungan Mesuji dari warung remang-remang, hotel, dan diskotek sepanjang Jalan Lintas Timur Mesuji, malam Minggu, 8 Februari 2020.

Wakapolres Mesuji Kompol M. Joni, mengatakan operasi gabungan tersebut melibatkan unsur Polri, TNI, Satpol PP, dan Dinas Kesehatan. Petugas mendapati seorang pengidap HIV-AIDS dan  4  pecandu narkoba dari 46 orang yang ditangkap.

Kelima pengidap HIV-AIDS dan narkoba umumnya berusia belia:  WN, 17 tahun, RN, 20 tahun,  AY, 21 tahun, dan FI, 18 tahun. Mereka digaruk dari seorang pemilik warung remang-remang, yang sekaligus menjadi mucikari TR, 35 tahun.

Kompol M. Joni mengatakan pihaknya juga menyita 400-an botol bir Bintang dan 400-an Guinnes dari warung remang-remang. Seluruhnya tersedia di sana tanpa izin edar.

Suasana sepi di Lintas Timur Mesuji usai penangkapan, terutama di lokasi yang biasa ramai di Jalan Zainal Pagar Alam dan Simpang Pematang.

RAHARJA

2 comments:

  1. Adakah anda memerlukan pinjaman yang sah, jujur, bereputasi baik dan mendesak? Pencarian anda untuk pinjaman yang sah berakhir di sini hari ini kerana kami di sini untuk memenuhi keperluan kewangan anda. Sekiranya atas sebab apa pun anda ditolak pinjaman dari bank atau institusi kewangan, jangan bimbang lagi masalah kewangan anda kerana kami adalah penyelesaian untuk masalah kewangan anda. Kami telah membuat pinjaman perniagaan berbilion (mata wang campuran) kepada lebih daripada 32,000 pemilik perniagaan. Kami menggunakan teknologi risiko yang ditetapkan sendiri untuk memberi anda pinjaman korporat yang tepat supaya anda dapat mengembangkan perniagaan anda. Kami menawarkan semua jenis pinjaman dengan kadar faedah rendah dan juga jangka waktu untuk melunaskan pinjaman. Adakah anda mempunyai kredit buruk? Adakah anda memerlukan wang untuk membayar bil anda? atau adakah anda merasakan keperluan untuk memulakan perniagaan baru? Adakah anda mempunyai projek yang belum selesai kerana pembiayaan yang rendah? Adakah anda memerlukan wang untuk melabur dalam bidang khas yang akan memberi manfaat kepada anda? ISLAMIC REFINANCING LOAN COMPANY
    tujuannya adalah untuk menyediakan e_mail perkhidmatan kewangan profesional yang sangat baik: [islamicrefinancing@gmail.com]
    WhatsApp: +15716666386

    BalasHapus
  2. Tuku Dokumen Nyata Lan Palsu Online

    Kita mung ngasilake Paspor Kadhaptar, KTP, SIM, Sertifikat IELTS, VISA, Ijin Penduduk, Sertifikat Kelahiran, Diploma SSN, TOEFL, Perangko Exit / Entri, lan sapiturute sing bisa digunakake kanthi sah ing negara lan internasional. Bakal diprodhuksi kanthi keaslian 100% kaya dokumen asli. Kita uga nggunakake teknologi biometrik anyar kanggo kabeh jinis dokumen kita.


    Kontak:
    Wickr ID:.....Spidoplug
    Email:.....firstclassdocuments20@gmail.com


    Layanan duplikat dokumen:
    Prodhuksi duplikat dokumen tegese kita bakal clone dokumen nyata sing wis ana lan ngganti informasi kasebut karo rincian sing diwenehake supaya cocog karo kegiatan sampeyan, basis data sing nimbang umur, jinis, kewarganegaraan, lan sapiturute. Iku bakal ngemot jeneng asli wong tuwa, alamat, sawetara liyane. informasi migunani kang bisa takon ing bandara lan bea cukai dening imigrasi, etc.


    Layanan Pendaftaran Dokumen:
    Kanggo sawetara Negara, kita bisa nawakake kanggo ndhaptar dokumen anyar sampeyan ing database pemerintah sawise bakal diprodhuksi. Nyatane, bakal dadi dokumen resmi sing ditanggepi lan sampeyan bisa nggunakake kaya sing asli. Nanging rega kanggo dokumen kadhaptar bakal luwih dhuwur tinimbang kanggo dokumen biasa prodhuksi.


    Layanan Affixion Visa/Stampel:
    We nyedhiyani kamungkinan kanggo affix meh kabeh jinis prangko / VISAs menyang passports kanggo ngisi sampeyan luwih manteb ing ati. Kita ora nyedhiyakake layanan kaya iki kanthi kapisah saka paspor.


    Sertifikat IELTS:
    We offer sertifikat tes Inggris kualitatif dhuwur tanpa ujian. Sertifikat bakal asli lan didaftar ing database resmi. Kabeh sertifikat sing diterbitake nduweni tingkat skor band sing sampeyan pilih (6.5-9.0). IELTS ditampa dening luwih saka 10.000 organisasi ing luwih saka 145 negara.
    Iki kalebu:
    Universitas, Sekolah, Sekolah Tinggi Pelatihan lan Institut Tersier
    Departemen lan lembaga pemerintah
    Badan profesional lan industri
    Perusahaan lan juragan.

    Kontak:
    Wickr ID:.....Spidoplug
    Email:.....firstclassdocuments20@gmail.com

    BalasHapus